REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
REGULAMIN APTEKI
INTERNETOWEJ www.AptimO.pl
§1
Postanowienia ogólne
1. Apteka internetowa AptimO.pl [dalej "APTEKA" ]
prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie
niniejszego Regulaminu [dalej "REGULAMIN" ].
2. Właścicielem Apteki jest: OPTIMA-FARMA Sp z o.o., NIP: 514-033-70-38, tel. 531-470-109, adres email: kontakt@aptimo.pl .
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży
zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja
Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w aptece internetowej AptimO.pl są cenami
brutto (zawierają podatek VAT) i mogą różnić się od cen w placówce
stacjonarnej.
6. Towary dostępne w Aptece są wolne od wad fizycznych i
prawnych.
7. Informacje podane w opisach produktów mają charakter
skrócony i wyłącznie informacyjny. Nie są one zaleceniami lekarskimi ani
farmaceutycznymi. Przed zażyciem preparatu Klient jest zobowiązany zapoznać się
z treścią ulotki dołączonej do opakowania lub zasięgnąć porady lekarza bądź
farmaceuty.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
poprzez formularz
dostępny na stronie internetowej Apteki,
w aptece stacjonarnej,
telefonicznie,
pocztą elektroniczną.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez
Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Apteka
potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Apteka ma prawo
odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty
w przypadku, gdy zamówienie nie zawiera wymaganych danych.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie
internetowej Apteki przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w
szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w
skład zestawu, termin i sposób dostawy. Zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą
się nieznacznie różnić.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Apteki
nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie
składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z
chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający
w mailu przysłanym Klientowi przez Aptekę.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce
Formy płatności.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Apteka wysyła za pośrednictwem firm
wysyłkowych (np. Poczty Polskiej) lub dostarcza własnym
transportem pod wskazany adres na terenie wybranych miast w obrębie Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłka zagraniczna jest uzgadniana indywidualnie po uprzednim kontakcie.
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin
realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem,
termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą
zaksięgowania należności na rachunku bankowym Apteki
SANTANDER nr konta: 14 1090 1173 0000 0001 3041 1173
4. W sytuacji gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i
terminowo doręczone z winy Kupującego (błędny adres, odmowa przyjęcia), Apteka
zastrzega sobie prawo obciążenia Kupującego kosztami transportu (również
zwrotnego) zgodnie z cennikiem w dziale Dostawa na stronie www.aptimo.pl
5. W chwili odbioru przesyłki kupujący zobowiązany jest
sprawdzić opakowanie pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku
podejrzenia zniszczenia przesyłki należy odmówić przyjęcia oraz sporządzić
protokół szkody a następnie skontaktować się z Apteką w celu poinformowania jej
o zaistniałem sytuacji.
§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien
odesłać do Apteki, na własny koszt, reklamowany towar wraz z opisem
niezgodności.
2. Apteka ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie
14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z
wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw
ponosi Apteka.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta
powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np.
kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
5. Oferowane produkty mogą odbiegać wyglądem opakowania od
zdjęć prezentowanych na stronie www.AptimO.pl. Może to być wynik zmiany
opakowania przez producenta lub niedoskonałości zdjęć.
6. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i reklamacji dostępnych. W tym celu konsument powinien wypełnić formularz na stronie unijnej platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient
złoży Aptece, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu
od umowy.
3. Klient zwraca towar do Apteki w terminie 14 dni od
złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Apteka
sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Apteka zwraca
Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na
jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą
zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach
określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Sklep zbiera informacje od kupujących o przebiegu transakcji w Sklepie, w
tym celu wykorzystuje narzędzia udostępnione przez Ceneo sp. z o.o. W
tym celu na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych zawartej ze
Spółką Ceneo sp. z o.o. przekazują dane dotyczące transakcji (adres
e-mail, numer zamówienia oraz ID produktu) spółce Ceneo sp. z o.o. która
w ich imieniu wysyła zaproszenia do wypełnienia ankiety posprzedażowej.
Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący
może dobrowolnie wypełnić ankietę.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz
ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec
ich przetwarzania,
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych
na stronie internetowej Apteki (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej
zgody Apteki.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie
internetowej Apteki.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Apteki.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana
Klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od
dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
6. Apteka uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu,
jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.