Poniżej
znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym
z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk
na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam
znać poprzez email: kontakt@aptimo.pl lub
telefonicznie: 531-470-109
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego
towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy
przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy
wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy
specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą
email: kontakt@aptimo.pl lub telefonicznie: 531-470-109
- Spodziewana dostawa – produkt
będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie
jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój
adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego
zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp
do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych
zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast
po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z
linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też
rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco
będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. W
przypadku braku email`a w zakładce odebranych proszę sprawdzić zakładkę SPAM.
Termin otrzymania paczki
= termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki
wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas
dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności
od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i
własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- przesyłka
ekonomiczna lub Kurier48,
- dostawa 0zł na terenie
wskazanych gmin,
- kurier z monitorowaniem temperatury dla produktów leczniczych
Więcej o dostawie.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity
koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu
interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu
zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności
(przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki
wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Więcej o kosztach dostawy
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności
od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz
wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
Więcej o płatnościach.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w placówce.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, Apteka wystawia FV na cały asortyment tylko dla osób fizycznych.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz
modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W
celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie
produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z
nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 531-470-109
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz
anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W
momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu
anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 531-470-109
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję
dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego
oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej
przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu,
w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak,
produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję
producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji
znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów.
Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne
opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do
zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed
odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w
transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne,
zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenia protokołu
uszkodzenia a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 531-470-109
W przypadku
chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w
naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie
gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie
producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jest to zależne od rodzaju produktu:
Produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi z wyjątkiem wady lub niewłaściwego
wydania.
Pozostałe produkty: Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z
zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez
podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może
być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z
jego całą zawartością